سیاست مرجوعی و عودت
شما پس از تماس یا ثبت پیام جهت مرجوع کالای خود، باید عکس قطعه و مدل دستگاه خود را از طریق واتس آپ، برای شماره 02171058789 ارسال کنید. پس از تایید پشتیبانی، آدرس انبار شرکت مشتریان زانتی برای شما ارسال میشود و از طریق پست، قطعه را به انبار مرجوع میکنید. پس از رسیدن قطعه و تایید مرجوعی توسط واحد فنی، وجه پرداختی شما در بازه 1 روز الی 1 هفته بازگشت داده میشود.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز برای کالا با ایراد فنی و تا 24 ساعت، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.
اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟
بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید
اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟
وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.
در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم؟
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی، به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد.
لازم به ذکر است که در صورت انصراف، هزینه پست و حمل نقل، توسط خود مشتری پرداخت میشود و فقط مبلغ قطعه خریداری شده عودت داده میشود.